Klantenservice

Account
Hoe moet ik mijn wachtwoord wijzigen?
U wilt uw wachtwoord vernieuwen maar het lukt niet? Volg onze simpele en duidelijke handleiding...

Bestellen
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Nee, wij verkopen onze producten uitsluitend online. Wel kan u een bestelling bij ons afhalen op het depot in Hengelo (ov).
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Producten kun je eenvoudig in je winkelwagen plaatsen door op de oranje knop met "toevoegen" erop te klikken op de product pagina.
Nadat het artikel is toegevoegd in je winkelmandje kun je ervoor kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelmandje...
Is het product dat ik wil bestellen nog op voorraad?
Op de product pagina staat of een artikel in voorraad is of niet. Wanneer hier staat "op voorraad" kan je het product gewoon bestellen.
Staat hier "niet op voorraad"dan kunnen we dit product niet leveren. Als u wilt weten wanneer een product weer op...
Waarom kan ik geen product toevoegen aan mijn winkelwagen?
Selecteer eerst een hoeveelheid. Lees hier meer...

Zakelijk

Product
Waar vind ik de certificaten van Naturaplaza?
Naturaplaza heeft een SKAL certificering zodat jij zeker weet dat alle producten die wij biologisch noemen, ook echt biologisch zijn.
Klik hier voor ons FSSC-22000 en het SKAL biologisch certificaat.
Zijn alle producten biologisch?
Alle producten die op onze website als BIO aangeduid worden zijn gecertificeerd en staan onder de controle van SKAL. Staat er geen BIO bij? dan is dit product niet biologisch.
Klik hier om ons meest recente certificaat te downloaden...
Waar vind ik meer product informatie?
Op de product pagina kan je bij de omschrijving informatie vinden, meestal is er ook een specificatie te downloaden onder het kopje: "kenmerken"
In onze blog posten wij recepten, product informatie en meer! klik hier om naar...
Hoe kan ik product vragen stellen?
Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen".
Heb je nog geen account? klik...
Waar vind ik de specificatie van een ingrediënt?
Op de product pagina kan je voor de meeste ingrediënten een specificatie downloaden onder het tabblad: "kenmerken".
Wat is het land van herkomst van dit product?
Het land van herkomst van een product staat op het productspecificatieblad. U kunt het vinden onder het tabblad "Kenmerken" en selecteer vervolgens "Specsheet"
Als het land van herkomst niet op dit blad vermeld is, of als er meer dan één land...
Wat is vriesdrogen?
Bekijk hier onze uitleg van het proces vriesdrogen.

Verzending & Bezorgen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
Controleer eerst de track en trace code die je hebt ontvangen in je mailbox, staat hier dat het pakket wel bezorgd is maar je hebt niks ontvangen? Neem dan contact met ons op
Mijn pakket is beschadigd bezorgd, Wat nu?
Als je pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kun je deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over ...
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Bestellingen boven de € 65,- worden gratis thuis bezorgd.
Voor bestellingen onder de € 65,- worden verzendkosten in rekening gebracht.
Wat is een Track & Trace code?
De vervoerder geeft elk pakket een eigen code. Met deze code kan jij zien waar het pakket is en wanneer deze bezorgt wordt. de Track & Trace code kan je vinden in je mailbox.
Heb je vandaag een bestelling gedaan maar nog geen Track & Trace code...
Wat is de verwachte levertijd?
Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heb je op werkdagen vóór 17:00 uur besteld? Dan kan je de volgende dag je pakketje verwachten.
Helaas is het op het moment zeer druk bij onze vervoerders. Hierdoor kan...
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten, sturen we de track & trace code naar je e-mail. Met deze code kun je precies zien waar je bestelling zich bevind. Wij streven ernaar om je bestelling de volgende dag te leveren mits je voor 17:00...

Betalen
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Op Naturaplaza kan je betalen met verschillende betaalmethodes waaronder:
Ideal
Paypal
Creditcard
Klarna
Klik hier voor alle betaalmethodes

Retouren
Mijn pakket is beschadigd bezorgd, Wat nu?
Als je pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kun je deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over ...
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Binnen 14 dagen kan je een pakket terug sturen zonder geldige reden. Is het bestelde product kapot of beschadigd dan kan je deze natuurlijk ook retour sturen. Klik hier voor meer informatie over retouren

Contact
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Kijk eerst of uw vraag tussen de frequently asked questions (FAQ) staat.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik product vragen stellen?
Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen".
Heb je nog geen account? klik...